
Itavisen, også kjent som Bitcoinavisa, eller VPN-Avisa, kjører reklame for VPN. Og jeg tenker slik. VPN er ganske bortkastete penger, med mindre du er i uvennlige land som ikke vil deg godt.
Jeg har Telenor som internettleverandør, og er jeg spesielt redd for om Telenor ser hvilke nettsteder jeg besøker? Neppe.
Jeg er mer bekymret for cookies jeg får fra ITAvisen, enn det at Telenor potensielt kan se hvilke sider jeg er på.